مجموعه ی کامل نوحه های دهه ی اول  محرم ۹۲ با نوای گرم کربلایی رسول عموشاهی که در هیئت مکتب البکاء اجرا شده است را به

صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

 

 

::شب اول محرم::

ممنونم ز لطف تو

شبای بین الحرمین

کربلا ای خدا حرم یا دارالشفاء

دوست دارم صاحب الزمان

ارباب خوبم

می بره دلم رو صدات حسین یا مولا

::شب دوم::

حسین به کربلا خوش اومدی

منو  راهیه کربلا کن

بذار بارونی بشه چشمام برا تو

بین الحرمین خیابونی که میره سمت بهشت

حرم علم دلبرم

مرغ دل پر میزنه پیوسته سوی کربلا

هزار مرتبه جانم را بگیرو جانم ده

::شب سوم::

بذار سرت رو پاهای من بابای من

دوباره اشکام میباره

اب از سرم گذشت چه یک وجب چه صد وجب

به هر کجا نگرم جای پای یارء  من است

من دختری مظلومه و از نسل بو ترابم

مستم از نام تو یا علی

مگه میشه روزمو با نام تو شب نکنم

::شب چهارم::

تا به کی کارم باشه گریه واشکو اه

سردار عشق

به دنیا امیری ابا عبدالله

پرچمه روی گنبدت با دلا بازی میکنه

کاره من گدائی

وقتی به دنیا امدم

::شب پنجم::

روضه

دسته خالییه منو لطف و کرم حسین

این غلامم برات غلام نشد اقا

علی سلمانی-شکر خدا که شما سایه ی روسرمی

::شب ششم::

کجا داری میری حسن خیمه های من

تو سبط حیدری یه تن لشکری

روح الله اقاجان ارباب من حسین وجوونییه من به فدات

روح الله اقاجان امیری حسین و ونعم الاامیر

کی شود که بنشینم روبه روی دلدارم

تا نفس دارم من حسین گویم

میخام با تو باشم همیشه

هر که فرقش چاک خورده دم زحیدرمیزند

اقا سرور شها

دمام زنی

::شب هفتم::

روضه حضرت علی اصغر ع

اصغرء من

اونکه لباش خورده ترک طفل ربابه

من عبدمو مولا تو

حرم شده خواب هر شبم

اروم اروم دارم پای تو پیر میشم

دل تو دلم نیست اخه دست خودم نیست

::شب هشتم::

روضه ی حضرت علی اکبر ع

کجا داری میری ای شبه پیغمبر من

وقت نبرده علی اکبر

شده ام محزونت علی یا علی

بزن باده باد یاد رخساره ساقی

بیقرار بیقرار حیدرم

از وقتی شدم شیدای حرم

قسم به عشق تو هلاکتم اقا

::شب نهم::

روضه حضرت عباس ع

صدای سقا گمشده تو هلهله

زماله دنیا همین بس اقا

روز و شب به عشق دلبر میزنم به سینه و سر

رقیه سلطان

دیده بستم از دوعالم تا تماشایت کنم

احسان تبریزیان هوای حرم کرده مجنوم

ارباب حسین مهتاب من

پیغوم پسغوم ندی برام

 






برچسب ها : سایت رسمی رسول عموشاهی, دانلود مداحی رسول عموشاهی, رسول عموشاهی, سایت نوحه خون, دانلود مداحی , مهدی رعنایی, ایوب قادری,